Søk | Aktive emner

TV-serier Alternativer
gta111
Saturday, July 11, 2015 4:28:38 PM

Innmeldt: 7/25/2012

Til toppen
Her er sesong 6 for the walking dead :D Kan inneholde spoilere!!!! ( https://www.youtube.com/watch?v=dE3tI_8aH0g )

"Something To Fear"
Sauesopp
Thursday, July 16, 2015 12:55:14 AM

Innmeldt: 12/9/2009

Til toppen
Så ferdig The Sopranos istad. Helt fantastisk serie som kommer rett etter Breaking Bad for min del. Mange som klagde på slutten, men jeg synes faktisk den var tilfredsstillende! Kommer nok til å se hele serien igjen etterhvert!

sup my friend
Tukket
Friday, July 17, 2015 4:01:41 PM

Moderator

Innmeldt: 12/17/2008

Til toppen
Har begynt på "The 100". Har bare sett de første episodene, og er ikke nevnverdig imponert. Ryktet sier derimot at serien tar seg kraftig opp etter første sesong, så jeg får vel bare henge i.

Everywhere I go I find a poet has been there before me
Myggdreper
Wednesday, July 29, 2015 5:36:01 PM

Innmeldt: 10/23/2009

Til toppen
http://www.today.com/home/jesse-pinkmans-breaking-bad-house-sale-albuquerque-t34766?cid=sm_fbn

Kjøperen BØR skaffe seg en robotstøvsuger.

Last.fm | Spotify | PS4: Myggdreper
Spiller: Mafia III | Ser på: Rick and Morty
Grotlo
Tuesday, August 11, 2015 10:50:41 AM

Innmeldt: 12/23/2008

Til toppen
La til True Detective.

Min topp 2015 liste:

1. Better Call Saul sesong 1 - Som ein massiv Breaking Bad fan, så var dette berre fantastisk! Var derimot ein slapp avslutning.

2. Orange is The New Black sesong 3 - Langt betre enn sesong 2. Morro heile veien sjølv om det ikkje er ein klar konflikt gjennom sesongen.

3. Game of Thrones sesong 5 - Likte sesong 5 best av det vi har sett til no, men den risikerer å miste nokon poeng om dei faktisk gjorde det typiske GoT bullshittet på slutten der altså.

4. Dardevil sesong 1 - Ein fantastisk førstesesong som eg såg ferdig på veldig kort tid.

5. The Walking Dead sesong 5B - Føles ikkje lengre retningslaust. Hadde ein del sjokkerande og fantastiske øyeblikk.

6. Wet Hot American Summer: First Day of Camp - Utruleg funny serie! Lik type humor som dei eldre spoof-filmane, utan å gå overbord eller parodiar. Kan vere litt lange periodar før latterkulene, men dei er der og det er mange!

7. True Detective sesong 2 - Meir ambisiøst, mindre interessant. Første halvdel var ganske kjedeleg, men det tok seg opp i siste halvdel. På samme måte som at første sesongen hadde ein sterkare første del, så har sesong 2 ein sterkare siste del. Colin Farrel, Rachel McAdams og Taylor Kitsch gjorde ein god jobb. Vince Vaughn derimot... han er totalt utklassert av dei andre. Trur nesten ikkje på eit einaste ord han seier.

8. Supernatural sesong 10B - Veldig miksa kvalitet, men ein solid avslutning på sesongen.

9. Justified sesong 6 - Ikkje min favoritt serie, men den siste sesongen hadde ein fantastisk avslutning.

10. Orphan Black sesong 3 - Det har mista heilt kva som gjorde sesong 1 av Orphan Black så bra. Første sesong var meir ein mystery-thriller, mens sesong 2 og 3 blei til ein conspiracy-thriller. Nokon gode episodar, men mista interessen.

11. Louie sesong 5 - Ein sær serie som får meg til å le her og der. Er veldig mykje flau-humor som ikkje er heilt min greie.

12. The Americans sesong 3 - Ein serie som berre er ein kjempe lang slow-burn? Sign me up! Mista lysten til å følge med under denne sesongen.

EDIT: 6. Wet Hot American Summer: First Day of Camp

| Spelar: Playerunknown's Battlegrounds | Serie: ... |
Grotlo
Friday, August 28, 2015 11:36:08 AM

Til toppen
Har sett ferdig Hannibal sesong 3 no. FUCKINGS FØRSTEPLASS BABY!

Min topp 2015 liste:

1. Hannibal sesong 3 - Følger opp ein fantastisk andre sesong med den samme magien. Likevel, så var det ein rar miks av tempo, der første halvdel gjekk kjempe fort og andre halvdel tok sin tid. Det var uansett så utruleg mange øyeblikk der haka faller på gulvet og du trenger tid til å samle deg. Berre Breaking Bad og Hannibal har klart det for meg! Det var ein fantastisk slutt, som eg håpar ikkje blir det siste vi ser av dette mesterverket av ein serie!

2. Better Call Saul sesong 1 - Som ein massiv Breaking Bad fan, så var dette berre fantastisk! Var derimot ein slapp avslutning.

3. Orange is The New Black sesong 3 - Langt betre enn sesong 2. Morro heile veien sjølv om det ikkje er ein klar konflikt gjennom sesongen.

4. Game of Thrones sesong 5 - Likte sesong 5 best av det vi har sett til no, men den risikerer å miste nokon poeng om dei faktisk gjorde det typiske GoT bullshittet på slutten der altså.

5. Daredevil sesong 1 - Ein fantastisk førstesesong som eg såg ferdig på veldig kort tid.

6. Wet Hot American Summer: First Day of Camp - Utruleg funny serie! Lik type humor som dei eldre spoof-filmane, utan å gå overbord eller har parodiar. Kan vere litt lange periodar frå den neste latterkulen, men dei er der og det er mange!

7. Mr. Robot sesong 1 - Om eg var klar over kva for serie dette skulle vere når eg begynte å sjå på det, så ville eg sannsynlegvis likt den betre. Ein unik og sær serie med eit interessant plott og interessante figurar gjer den om til noko du burde vere oppmerksom på.

8. The Walking Dead sesong 5B - Føles ikkje lengre retningslaust. Hadde ein del sjokkerande og fantastiske øyeblikk.

9. Silicon Valley sesong 2 - Sikkert min nye favoritt komi-serie! Konsistent morsomt heile veien, og er ikkje mange vitsar som ikkje gir respons. Usikker på om eg vil seie sesong 2 er betre enn 1, men det er framleis herleg!

10. Whose Line is it Anyway? sesong 11 - Ein improv serie som får meg ofte til å bryte ut i latter! Er absolutt herleg!

11. True Detective sesong 2 - Meir ambisiøst, mindre interessant. Første halvdel var ganske kjedeleg, men det tok seg opp i siste halvdel. På samme måte som at første sesongen hadde ein sterkare første del, så har sesong 2 ein sterkare siste del. Colin Farrel, Rachel McAdams og Taylor Kitsch gjorde ein god jobb. Vince Vaughn derimot... han er totalt utklassert av dei andre. Trur nesten ikkje på eit einaste ord han seier.

12. Supernatural sesong 10B - Veldig miksa kvalitet, men ein solid avslutning på sesongen.

13. Justified sesong 6 - Ikkje min favoritt serie, men den siste sesongen hadde ein fantastisk avslutning.

14. Orphan Black sesong 3 - Det har mista heilt kva som gjorde sesong 1 av Orphan Black så bra. Første sesong var meir ein mystery-thriller, mens sesong 2 og 3 blei til ein conspiracy-thriller. Nokon gode episodar, men mista interessen.

15. Louie sesong 5 - Ein sær serie som får meg til å le her og der. Er veldig mykje flau-humor som ikkje er heilt min greie.

16. The Americans sesong 3 - Ein serie som berre er ein kjempe lang slow-burn? Sign me up!... Mista lysten til å følge med under denne sesongen.

EDIT: 8. Silicon Valley sesong 2

Andre seriar eg vil sjå i år: Mr. Robot sesong 1 (sesongavslutning neste veke), Fear The Walking Dead, Ash vs. Evil Dead, Supernatural sesong 11A og The Walking Dead sesong 6A.

EDIT: 8. Mr. Robot sesong 1

Skal eg ta opp igjen Revenge ettersom det er ferdig no...? Skal eg torturere meg igjennom greia? Maybe I will.

EDIT: Flytta TWD to hakk ned.

EDIT: 10. Whose Line is it Anyway? sesong 11 - Ein improv serie som får meg ofte til å bryte ut i latter! Er absolutt herleg!

Grotlo
Monday, October 26, 2015 2:05:14 PM

Til toppen
Min topp 2015 liste:

1. Hannibal sesong 3 - Følger opp ein fantastisk andre sesong med den samme magien. Likevel, så var det ein rar miks av tempo, der første halvdel gjekk kjempe fort og andre halvdel tok sin tid. Det var uansett så utruleg mange øyeblikk der haka faller på gulvet og du trenger tid til å samle deg. Berre Breaking Bad og Hannibal har klart det for meg! Det var ein fantastisk slutt, som eg håpar ikkje blir det siste vi ser av dette mesterverket av ein serie!

2. Better Call Saul sesong 1 - Som ein massiv Breaking Bad fan, så var dette berre fantastisk! Var derimot ein slapp avslutning.

3. Game of Thrones sesong 5 - Likte sesong 5 best av det vi har sett til no, men den risikerer å miste nokon poeng om dei faktisk gjorde det typiske GoT bullshittet på slutten der altså.

4. Daredevil sesong 1 - Ein fantastisk førstesesong som eg såg ferdig på veldig kort tid.

5. Rick & Morty sesong 2 - Når eg sjekka ut serien, så tok det mindre enn eit døgn for meg å sjå alt! Det som er litt synd då, er at sesong 2 ikkje er like god som 1, men den var framleis fantastisk!

6. The Walking Dead sesong 6A - Etter ein sterk siste halvdel av sesong 5, så blir den følgt opp av ein sterk første halvdel av sesong 6! Berre ein begivenhet tar opp sånn tre episodar som er fullt opp med randen av spenning! Det eg har å klage på er ein hendelse som var såpass latterleg at det gjorde det vanskeleg å ta serien heilt seriøst, nokon treigare episodar og ein altfor slem bruk av cliffhanger som vi måtte vente vekesvis på å få svar på. Siste halvdel av sesong 6 lovar bra!

7. Orange is The New Black sesong 3 - Langt betre enn sesong 2. Morro heile veien sjølv om det ikkje var ein klar konflikt gjennom sesongen. Måten Piper behandla Alex på var ikkje fun då, for det verka ut som ho ikkje lærte noko frå tidlegare sesongar.

8. Wet Hot American Summer: First Day of Camp - Utruleg funny serie! Lik type humor som dei eldre spoof-filmane, utan å gå overbord eller har parodiar. Kan vere litt lange periodar frå den neste latterkulen, men dei er der og det er mange!

9. Jessica Jones sesong 1 - Denne serien hadde ein meir original første sesong enn Daredevil, men den nådde ikkje heilt opp der. Det var veldig vanskeleg å skjønne kor serien skulle gå, sjølv om konflikten var openbar... om det gir meining. David Tennant, skurken i serien, er utan tvil årets beste skurk. Alt med han er 10/10. Actionen er faktisk veldig kjedeleg for å vere Marvel, men eg forstår kvifor det var slik sånn halveis. Uansett, ganske bra serie som er verdt å sjå. Det kommer jo ein "Defenders" serie, så då må du få sett denne.

10. Narcos sesong 1 - Serien greip meg ikkje umiddelbart, men når eg innsåg kor mektig Escobar faktisk var, så fauk interessen opp! Han er som ein verkeleg superskurk, og det er utruleg fasinerande å følge med på. DEA figurane er gode, men ein skjønnar at dei er der berre for å gjere historien om til eit serie-format.

11. Mr. Robot sesong 1 - Om eg var klar over kva for serie dette skulle vere når eg begynte å sjå på det, så ville eg sannsynlegvis likt den betre. Ein unik og sær serie med eit interessant plott og interessante figurar gjer den om til noko du burde vere oppmerksom på.

12. The Walking Dead sesong 5B - Føles ikkje lengre retningslaust. Hadde ein del sjokkerande og fantastiske øyeblikk.

13. Silicon Valley sesong 2 - Sikkert min nye favoritt komi-serie! Konsistent morsomt heile veien, og er ikkje mange vitsar som ikkje gir respons. Usikker på om eg vil seie sesong 2 er betre enn 1, men det er framleis herleg!

14. Whose Line is it Anyway? sesong 11 - Ein improv serie som får meg ofte til å bryte ut i latter! Er absolutt herleg!

15. True Detective sesong 2 - Meir ambisiøst, mindre interessant. Første halvdel var ganske kjedeleg, men det tok seg opp i siste halvdel. På samme måte som at første sesongen hadde ein sterkare første del, så har sesong 2 ein sterkare siste del. Colin Farrel, Rachel McAdams og Taylor Kitsch gjorde ein god jobb. Vince Vaughn derimot... han er totalt utklassert av dei andre. Trur nesten ikkje på eit einaste ord han seier.

16. Supernatural sesong 10B - Veldig miksa kvalitet, men ein solid avslutning på sesongen.

17. Justified sesong 6 - Dette er ikkje min favoritt serie for å seie det slik, men den har klart å holdt interessen min heilt til siste slutt. Langdradd og anti-klimatisk er det eg ville forklart denne serien som, men den siste sesongen hadde ein fantastisk avslutning!

18. Orphan Black sesong 3 - Det har mista heilt kva som gjorde sesong 1 av Orphan Black så bra. Første sesong var meir ein mystery-thriller, mens sesong 2 og 3 blei til ein conspiracy-thriller. Nokon gode episodar, men mista interessen.

19. Louie sesong 5 - Ein sær serie som får meg til å le her og der. Er veldig mykje flau-humor som ikkje er heilt min greie.

20. The Americans sesong 3 - Ein serie som berre er ein kjempe lang slow-burn? Sign me up!... Mista lysten til å følge med under denne sesongen.

- Flytta Orange is the New Black to hakk ned.
- Betre beskrivelse på Justified.
- La til Narcos.

---

Sett nyaste episoden av The Walking Dead no og eg er imponert! Serien har vore litt slapp frå siste halvdel av sesong 4 og første halvdel av sesong 5, men frå siste del av sesong 5 og spesielt starten av sesong 6 så er spenninga på topp! Eg er fullt fokusert på serien og det er utruleg spennande! Einaste som irriterer meg er at på den nyaste episoden så var det eit utruleg sjokkerande øyeblikk som gav meg ein følelsesmessig respons, heilt til eg skjønte at det var TV-magi som skjedde foran meg og at eg blei lurt. Var ein ganske ekstrem situasjon og at det utkommet ville vere eit alternativ burde ikkje ha vore der. Men uansett, om sesongen holder på eit slikt spennande tempo gjennom heile sesong 6A, så kan den havne på femte eller sjette plass i min liste enkelt!

EDIT: 5. Rick & Morty sesong 2

EDIT:
- 8. Jessica Jones
- Flytta Narcos eit hakk ned.

Serier som eg har igjen i år:

- Ash vs. Evil Dead
- The Walking Dead sesong 6A
- Supernatural sesong 11A
- South Park sesong 19
- Homeland sesong 5 (den blir riktignok ikkje sett før neste år, så den kommer ikkje på lista)
- Revenge sesong 4B (berre om eg vil torturere meg igjennom for å bli ferdig med det)

EDIT: 6. The Walking Dead sesong 6A

SETT 20 SESONGAR I ÅR!!!

Grotlo
Thursday, December 10, 2015 3:37:32 PM

Til toppen
Min topp 2015 liste:

3. The Leftovers sesong 2 - Betre enn sesong 1. Første episoden tok tid før den fanga meg, pga det føltes litt for mykje ut som ein enkel reset, sjølv om det visste seg å ikkje vere det. Er ikkje super fan av episodar som er heilt fokusert på enkelte personar, forutenom hovudpersonen såklart. Vil heller få historien vidare. Men The Leftovers gjorde dette på ein utruleg god måte med disse episodane! Sjølv om det tok litt tid å fange meg, så var historien så rik og satt saman på ein såpass god måte at eg blei totalt overbevist. Var nesten som eit puslespel du verkeleg vil fullføre. Eg var ikkje så overbevist over dei ekstreme forventningane til sesongen når eg starta, men mot slutten så skjønte ein meir og meir og gjorde det umogleg for meg å stoppe å sjå vidare. Ein fantastisk sesong, og seriøst, hovudpersonane fortjenar alt av prisar, for denne serien har utan tvil dei beste skodespelarane. Av alle seriane på denne lista, så er det denne som knocked it out of the park når det gjaldt skodespel!

4. Game of Thrones sesong 5 - Likte sesong 5 best av det vi har sett til no, men den risikerer å miste nokon poeng om dei faktisk gjorde det typiske GoT bullshittet på slutten der altså.

5. Daredevil sesong 1 - Ein fantastisk førstesesong som eg såg ferdig på veldig kort tid.

6. Rick & Morty sesong 2 - Når eg sjekka ut serien, så tok det mindre enn eit døgn for meg å sjå alt! Det som er litt synd då, er at sesong 2 ikkje er like god som 1, men den var framleis fantastisk!

7. The Walking Dead sesong 6A - Etter ein sterk siste halvdel av sesong 5, så blir den følgt opp av ein sterk første halvdel av sesong 6! Berre ein begivenhet tar opp sånn tre episodar som er fullt opp med randen av spenning! Det eg har å klage på er ein hendelse som var såpass latterleg at det gjorde det vanskeleg å ta serien heilt seriøst, nokon treigare episodar og ein altfor slem bruk av cliffhanger som vi måtte vente vekesvis på å få svar på. Siste halvdel av sesong 6 lovar bra!

8. Supernatural sesong 11A - Dette er Supernatural back-to-form! Den første halvdelen av sesong 11 er ikkje det beste, men det er det beste vi har fått sidan sesong 8. Trusselen som blei introdusert på slutten av sesong 10 blei tonet ned som dei vanlegvis gjer, men den er interessant og forhåpentlegvis får ein siste akt den fortjenar. Filler episodane denne gangen er dei beste på veldig veldig lang tid, der episode 4 "Baby" blir sett på som ein av dei beste episodane i serien, i lag med "The French Mistake", "Changing Channels" og "Mystery Spot" av one-offs. Dei holder høgt nivå og kreativiteten er der framleis etter 11 år!

9. Orange is The New Black sesong 3 - Langt betre enn sesong 2. Morro heile veien sjølv om det ikkje var ein klar konflikt gjennom sesongen. Måten Piper behandla Alex på var ikkje fun då, for det verka ut som ho ikkje lærte noko frå tidlegare sesongar.

10. Wet Hot American Summer: First Day of Camp - Utruleg funny serie! Lik type humor som dei eldre spoof-filmane, utan å gå overbord eller har parodiar. Kan vere litt lange periodar frå den neste latterkulen, men dei er der og det er mange!

11. Jessica Jones sesong 1 - Denne serien hadde ein meir original første sesong enn Daredevil, men den nådde ikkje heilt opp der. Det var veldig vanskeleg å skjønne kor serien skulle gå, sjølv om konflikten var openbar... om det gir meining. David Tennant, skurken i serien, er utan tvil årets beste skurk. Alt med han er 10/10. Actionen er faktisk veldig kjedeleg for å vere Marvel, men eg forstår kvifor det var slik sånn halveis. Uansett, ganske bra serie som er verdt å sjå. Det kommer jo ein "Defenders" serie, så då må du få sett denne.

12. South Park sesong 19 - Denne sesongen prøvar seg på eit sesong-narrativ, som er første gang for serien, og det funkar! Mange vitsar er laugh-out-loud verdige og satiren er on-point som vanleg. Er nokon "groaners" og "cringe" øyeblikk som South Park pleiar å ha, men ein ser forbi det pga det er South Park og kvalitetsnivået er høgt! Buckle up buckaroo fordi dette er ein herleg sesong!

13. Narcos sesong 1 - Serien greip meg ikkje umiddelbart, men når eg innsåg kor mektig Escobar faktisk var, så fauk interessen opp! Han er som ein verkeleg superskurk, og det er utruleg fasinerande å følge med på. DEA figurane er gode, men ein skjønnar at dei er der berre for å gjere historien om til eit serie-format.

14. Mr. Robot sesong 1 - Om eg var klar over kva for serie dette skulle vere når eg begynte å sjå på det, så ville eg sannsynlegvis likt den betre. Ein unik og sær serie med eit interessant plott og interessante figurar gjer den om til noko du burde vere oppmerksom på.

15. The Walking Dead sesong 5B - Føles ikkje lengre retningslaust. Hadde ein del sjokkerande og fantastiske øyeblikk.

16. Silicon Valley sesong 2 - Sikkert min nye favoritt komi-serie! Konsistent morsomt heile veien, og er ikkje mange vitsar som ikkje gir respons. Usikker på om eg vil seie sesong 2 er betre enn 1, men det er framleis herleg!

17. Whose Line is it Anyway? sesong 11 - Ein improv serie som får meg ofte til å bryte ut i latter! Er absolutt herleg!

18. True Detective sesong 2 - Meir ambisiøst, mindre interessant. Første halvdel var ganske kjedeleg, men det tok seg opp i siste halvdel. På samme måte som at første sesongen hadde ein sterkare første del, så har sesong 2 ein sterkare siste del. Colin Farrel, Rachel McAdams og Taylor Kitsch gjorde ein god jobb. Vince Vaughn derimot... han er totalt utklassert av dei andre. Trur nesten ikkje på eit einaste ord han seier.

19. Supernatural sesong 10B - Veldig miksa kvalitet, men ein solid avslutning på sesongen.

20. Justified sesong 6 - Dette er ikkje min favoritt serie for å seie det slik, men den har klart å holdt interessen min heilt til siste slutt. Langdradd og anti-klimatisk er det eg ville forklart denne serien som, men den siste sesongen hadde ein fantastisk avslutning!

21. Orphan Black sesong 3 - Det har mista heilt kva som gjorde sesong 1 av Orphan Black så bra. Første sesong var meir ein mystery-thriller, mens sesong 2 og 3 blei til ein conspiracy-thriller. Nokon gode episodar, men mista interessen.

22. Louie sesong 5 - Ein sær serie som får meg til å le her og der. Er veldig mykje flau-humor som ikkje er heilt min greie.

23. The Americans sesong 3 - Ein serie som berre er ein kjempe lang slow-burn? Sign me up!... Mista lysten til å følge med under denne sesongen.

EDIT:
3. The Leftovers sesong 2

Grotlo
Monday, January 04, 2016 5:08:09 PM

Til toppen
Då er det januar 2016, så lista er ganske komplett. Det som manglar er Fargo sesong 2, Homeland sesong 5 og andre seriar som eg ikkje har sjekka ut endå.

Min endelege TV-serie topp 2015 liste:

3. The Leftovers sesong 2 - Betre enn sesong 1. Første episoden tok tid før den fanga meg, pga det føltes litt for mykje ut som ein enkel reset, sjølv om det visste seg å ikkje vere det. Er ikkje super fan av episodar som er heilt fokusert på enkelte personar, forutenom hovudpersonen såklart. Vil heller få historien vidare. Men The Leftovers gjorde dette på ein utruleg god måte med disse episodane! Sjølv om det tok litt tid å fange meg, så var historien så rik og satt saman på ein såpass god måte at eg blei totalt overbevist. Var nesten som eit puslespel du verkeleg vil fullføre. Eg var ikkje så overbevist over dei ekstreme forventningane til sesongen når eg starta, men mot slutten så skjønte ein meir og meir og gjorde det umogleg for meg å stoppe å sjå vidare. Ein fantastisk sesong, og seriøst, hovudpersonane fortjenar alt av prisar, for denne serien har utan tvil dei beste skodespelarane. Av alle seriane på denne lista, så er det denne som knocked it out of the park når det gjaldt skodespel!

6. Ash vs. Evil Dead sesong 1 - Den beste skrekk-trilogien nokon gang returnerer etter 20 år! Ash er ein av dei originale rappkjeftede one-liner kongene og han er tilbake i full form! Dei originale skaparane returnerer med ein fortsettelse på historien i form av ein TV-serie, og det funkar! Effektene er oppdaterte og mange av dei er framleis praktiske. Actionen er underholdande og intense, og volden. er. ekstrem! Serien har problemar då. Av uforklarte grunnar så er episodane berre 30 minuttar kvar, med unntak av premieren og finalen. Det skulle gjerne ha vara lengre. Sjølv om eg elskar Ash, så irriterer eg meg over noko han gjorde i starten som der og då var morsomt, men burde gjere at alle i serien hatar han. Det var eigentleg utilgiveleg og burde ha fått større konsekvensar. Han som spelar Pablo har shitty skodespel, sjølv om det kanskje er intentional. Uansett, serien er utruleg bra, men kan bli betre for sesong 2.

7. Rick & Morty sesong 2 - Når eg sjekka ut serien, så tok det mindre enn eit døgn for meg å sjå alt! Det som er litt synd då, er at sesong 2 ikkje er like god som 1, men den var framleis fantastisk!

8. The Walking Dead sesong 6A - Etter ein sterk siste halvdel av sesong 5, så blir den følgt opp av ein sterk første halvdel av sesong 6! Berre ein begivenhet tar opp sånn tre episodar som er fullt opp med randen av spenning! Det eg har å klage på er ein hendelse som var såpass latterleg at det gjorde det vanskeleg å ta serien heilt seriøst, nokon treigare episodar og ein altfor slem bruk av cliffhanger som vi måtte vente vekesvis på å få svar på. Siste halvdel av sesong 6 lovar bra!

9. Supernatural sesong 11A - Dette er Supernatural back-to-form! Den første halvdelen av sesong 11 er ikkje det beste, men det er det beste vi har fått sidan sesong 8. Trusselen som blei introdusert på slutten av sesong 10 blei tonet ned som dei vanlegvis gjer, men den er interessant og forhåpentlegvis får ein siste akt den fortjenar. Filler episodane denne gangen er dei beste på veldig veldig lang tid, der episode 4 "Baby" blir sett på som ein av dei beste episodane i serien, i lag med "The French Mistake", "Changing Channels" og "Mystery Spot" av one-offs. Dei holder høgt nivå og kreativiteten er der framleis etter 11 år!

10. Orange is The New Black sesong 3 - Langt betre enn sesong 2. Morro heile veien sjølv om det ikkje var ein klar konflikt gjennom sesongen. Måten Piper behandla Alex på var ikkje fun då, for det verka ut som ho ikkje lærte noko frå tidlegare sesongar.

11. Wet Hot American Summer: First Day of Camp - Utruleg funny serie! Lik type humor som dei eldre spoof-filmane, utan å gå overbord eller har parodiar. Kan vere litt lange periodar frå den neste latterkulen, men dei er der og det er mange!

12. Jessica Jones sesong 1 - Denne serien hadde ein meir original første sesong enn Daredevil, men den nådde ikkje heilt opp der. Det var veldig vanskeleg å skjønne kor serien skulle gå, sjølv om konflikten var openbar... om det gir meining. David Tennant, skurken i serien, er utan tvil årets beste skurk. Alt med han er 10/10. Actionen er faktisk veldig kjedeleg for å vere Marvel, men eg forstår kvifor det var slik sånn halveis. Uansett, ganske bra serie som er verdt å sjå. Det kommer jo ein "Defenders" serie, så då må du få sett denne.

13. South Park sesong 19 - Denne sesongen prøvar seg på eit sesong-narrativ, som er første gang for serien, og det funkar! Mange vitsar er laugh-out-loud verdige og satiren er on-point som vanleg. Er nokon "groaners" og "cringe" øyeblikk som South Park pleiar å ha, men ein ser forbi det pga det er South Park og kvalitetsnivået er høgt! Buckle up buckaroo fordi dette er ein herleg sesong!

14. Narcos sesong 1 - Serien greip meg ikkje umiddelbart, men når eg innsåg kor mektig Escobar faktisk var, så fauk interessen opp! Han er som ein verkeleg superskurk, og det er utruleg fasinerande å følge med på. DEA figurane er gode, men ein skjønnar at dei er der berre for å gjere historien om til eit serie-format.

15. Mr. Robot sesong 1 - Om eg var klar over kva for serie dette skulle vere når eg begynte å sjå på det, så ville eg sannsynlegvis likt den betre. Ein unik og sær serie med eit interessant plott og interessante figurar gjer den om til noko du burde vere oppmerksom på.

16. The Walking Dead sesong 5B - Føles ikkje lengre retningslaust. Hadde ein del sjokkerande og fantastiske øyeblikk.

17. Silicon Valley sesong 2 - Sikkert min nye favoritt komi-serie! Konsistent morsomt heile veien, og er ikkje mange vitsar som ikkje gir respons. Usikker på om eg vil seie sesong 2 er betre enn 1, men det er framleis herleg!

18. Whose Line is it Anyway? sesong 11 - Ein improv serie som får meg ofte til å bryte ut i latter! Er absolutt herleg!

19. True Detective sesong 2 - Meir ambisiøst, mindre interessant. Første halvdel var ganske kjedeleg, men det tok seg opp i siste halvdel. På samme måte som at første sesongen hadde ein sterkare første del, så har sesong 2 ein sterkare siste del. Colin Farrel, Rachel McAdams og Taylor Kitsch gjorde ein god jobb. Vince Vaughn derimot... han er totalt utklassert av dei andre. Trur nesten ikkje på eit einaste ord han seier.

20. Supernatural sesong 10B - Veldig miksa kvalitet, men ein solid avslutning på sesongen.

21. Justified sesong 6 - Dette er ikkje min favoritt serie for å seie det slik, men den har klart å holdt interessen min heilt til siste slutt. Langdradd og anti-klimatisk er det eg ville forklart denne serien som, men den siste sesongen hadde ein fantastisk avslutning!

22. Orphan Black sesong 3 - Det har mista heilt kva som gjorde sesong 1 av Orphan Black så bra. Første sesong var meir ein mystery-thriller, mens sesong 2 og 3 blei til ein conspiracy-thriller. Nokon gode episodar, men mista interessen.

23. Louie sesong 5 - Ein sær serie som får meg til å le her og der. Er veldig mykje flau-humor som ikkje er heilt min greie.

24. The Americans sesong 3 - Ein serie som berre er ein kjempe lang slow-burn? Sign me up!... Mista lysten til å følge med under denne sesongen.

Grotlo
Friday, January 08, 2016 12:02:54 PM

Til toppen
[Grotlo wrote:]
Har hatt ein ide om ein TV-serie komedie ein stund og delte den på chatten. Sauesopp og Bamboocha la til ekstremt mykje som ville vore bra!

TV-serien er ein parodiserie, som funkar på same måte som "Hjelp, vi flyr", "Nakne Pistol" og "Jaget Bort". Den skal i utgangspunktet funke som ein politiserie, men med alle klisjéane som dei har overdrivd til 1000. Også gjer vi så klart narr av formatet og kor seriøst dei tar seg sjølv. Den skal så klart vere utruleg self-aware.

DEI STJAL IDEEN MIN!!!

http://www.youtube.com/watch?v=oKivuQ4HpF4

Grotlo
Thursday, January 14, 2016 7:36:18 PM

Til toppen
Har sikkert brutt ein del reglar på denne tråden no. Angel Er ikkje så lenge til dei nye sesongane dukkar opp. Supernatural i januar, Better Call Saul og The Walking Dead i februar, Daredevil i mars, Game of Thones i april og så på rekke å rad vidare!

Min TV-serie topp 2015 liste:

4. Making a Murderer - Uten tvil den beste dokumentarserien eg har sett! Når ein dokumentarserie har ti episodar som til saman varar ti timar til saman, så seier det seg sjølv at denne saken er stor. Heile greia er så utruleg at du nesten ikkje kan tru det er ekte.

5. Game of Thrones sesong 5 - Likte sesong 5 best av det vi har sett til no, men den risikerer å miste nokon poeng om dei faktisk gjorde det typiske GoT bullshittet på slutten der altså.

6. Daredevil sesong 1 - Ein fantastisk førstesesong som eg såg ferdig på veldig kort tid.

7. Ash vs. Evil Dead sesong 1 - Den beste skrekk-trilogien nokon gang returnerer etter 20 år! Ash er ein av dei originale rappkjeftede one-liner kongene og han er tilbake i full form! Dei originale skaparane returnerer med ein fortsettelse på historien i form av ein TV-serie, og det funkar! Effektene er oppdaterte og mange av dei er framleis praktiske. Actionen er underholdande og intense, og volden. er. ekstrem! Serien har problemar då. Av uforklarte grunnar så er episodane berre 30 minuttar kvar, med unntak av premieren og finalen. Det skulle gjerne ha vara lengre. Sjølv om eg elskar Ash, så irriterer eg meg over noko han gjorde i starten som der og då var morsomt, men burde gjere at alle i serien hatar han. Det var eigentleg utilgiveleg og burde ha fått større konsekvensar. Han som spelar Pablo har shitty skodespel, sjølv om det kanskje er intentional. Uansett, serien er utruleg bra, men kan bli betre for sesong 2.

8. Rick & Morty sesong 2 - Når eg sjekka ut serien, så tok det mindre enn eit døgn for meg å sjå alt! Det som er litt synd då, er at sesong 2 ikkje er like god som 1, men den var framleis fantastisk!

9. Fargo sesong 2 - Ikkje like god som sesong 1. Det som gjorde sesong 1 så magisk var den utruleg unike historien som du ikkje hadde peiling på kva det ville føre til og der absolutt alle figurane var på eit vis unike og interessante. Skal ikkje seie at sesong 2 manglar det heilt, men historien bygger på noko veldig kjent for filmar og TV-seriar og figurlisten er ikkje like spesiell. Likavel, sesongen var underholdande og skodespelet var kjempe bra. Jesse Plemons og Kirsten Dunst var alltid gøy å følge med på når dei dukka opp. Håpar sesong 3 gjenvinner litt av magien til sesong 1 for sesong 2 nådde ikkje heilt opp.

10. The Walking Dead sesong 6A - Etter ein sterk siste halvdel av sesong 5, så blir den følgt opp av ein sterk første halvdel av sesong 6! Berre ein begivenhet tar opp sånn tre episodar som er fullt opp med randen av spenning! Det eg har å klage på er ein hendelse som var såpass latterleg at det gjorde det vanskeleg å ta serien heilt seriøst, nokon treigare episodar og ein altfor slem bruk av cliffhanger som vi måtte vente vekesvis på å få svar på. Siste halvdel av sesong 6 lovar bra!

11. Supernatural sesong 11A - Dette er Supernatural back-to-form! Den første halvdelen av sesong 11 er ikkje det beste, men det er det beste vi har fått sidan sesong 8. Trusselen som blei introdusert på slutten av sesong 10 blei tonet ned som dei vanlegvis gjer, men den er interessant og forhåpentlegvis får ein siste akt den fortjenar. Filler episodane denne gangen er dei beste på veldig veldig lang tid, der episode 4 "Baby" blir sett på som ein av dei beste episodane i serien, i lag med "The French Mistake", "Changing Channels" og "Mystery Spot" av one-offs. Dei holder høgt nivå og kreativiteten er der framleis etter 11 år!

12. Orange is The New Black sesong 3 - Langt betre enn sesong 2. Morro heile veien sjølv om det ikkje var ein klar konflikt gjennom sesongen. Måten Piper behandla Alex på var ikkje fun då, for det verka ut som ho ikkje lærte noko frå tidlegare sesongar.

11. Wet Hot American Summer: First Day of Camp - Utruleg funny serie! Lik type humor som dei eldre spoof-filmane, utan å gå overbord eller har parodiar. Kan vere litt lange periodar frå den neste latterkulen, men dei er der og det er mange!

13. Jessica Jones sesong 1 - Denne serien hadde ein meir original første sesong enn Daredevil, men den nådde ikkje heilt opp der. Det var veldig vanskeleg å skjønne kor serien skulle gå, sjølv om konflikten var openbar... om det gir meining. David Tennant, skurken i serien, er utan tvil årets beste skurk. Alt med han er 10/10. Actionen er faktisk veldig kjedeleg for å vere Marvel, men eg forstår kvifor det var slik sånn halveis. Uansett, ganske bra serie som er verdt å sjå. Det kommer jo ein "Defenders" serie, så då må du få sett denne.

14. South Park sesong 19 - Denne sesongen prøvar seg på eit sesong-narrativ, som er første gang for serien, og det funkar! Mange vitsar er laugh-out-loud verdige og satiren er on-point som vanleg. Er nokon "groaners" og "cringe" øyeblikk som South Park pleiar å ha, men ein ser forbi det pga det er South Park og kvalitetsnivået er høgt! Buckle up buckaroo fordi dette er ein herleg sesong!

15. Narcos sesong 1 - Serien greip meg ikkje umiddelbart, men når eg innsåg kor mektig Escobar faktisk var, så fauk interessen opp! Han er som ein verkeleg superskurk, og det er utruleg fasinerande å følge med på. DEA figurane er gode, men ein skjønnar at dei er der berre for å gjere historien om til eit serie-format.

16. Mr. Robot sesong 1 - Om eg var klar over kva for serie dette skulle vere når eg begynte å sjå på det, så ville eg sannsynlegvis likt den betre. Ein unik og sær serie med eit interessant plott og interessante figurar gjer den om til noko du burde vere oppmerksom på.

17. The Walking Dead sesong 5B - Føles ikkje lengre retningslaust. Hadde ein del sjokkerande og fantastiske øyeblikk.

18. Silicon Valley sesong 2 - Sikkert min nye favoritt komi-serie! Konsistent morsomt heile veien, og er ikkje mange vitsar som ikkje gir respons. Usikker på om eg vil seie sesong 2 er betre enn 1, men det er framleis herleg!

19. Supergirl sesong 1A Fun, klisjefullt, teit, sjarmerande, imponerande og dumt er adjektiver som passer denne serien. Den er god og dårleg på mange punkt, men det er lett underholdning som eg lar gå. Melissa Benoist som Supergirl er ekstremt sjarmerande og gøy og sjå på! Bryr meg lite om alle andre.

20. Whose Line is it Anyway? sesong 11 - Ein improv serie som får meg ofte til å bryte ut i latter! Er absolutt herleg!

21. True Detective sesong 2 - Meir ambisiøst, mindre interessant. Første halvdel var ganske kjedeleg, men det tok seg opp i siste halvdel. På samme måte som at første sesongen hadde ein sterkare første del, så har sesong 2 ein sterkare siste del. Colin Farrel, Rachel McAdams og Taylor Kitsch gjorde ein god jobb. Vince Vaughn derimot... han er totalt utklassert av dei andre. Trur nesten ikkje på eit einaste ord han seier.

22. Supernatural sesong 10B - Veldig miksa kvalitet, men ein solid avslutning på sesongen.

23. Justified sesong 6 - Dette er ikkje min favoritt serie for å seie det slik, men den har klart å holdt interessen min heilt til siste slutt. Langdradd og anti-klimatisk er det eg ville forklart denne serien som, men den siste sesongen hadde ein fantastisk avslutning!

24. Orphan Black sesong 3 - Det har mista heilt kva som gjorde sesong 1 av Orphan Black så bra. Første sesong var meir ein mystery-thriller, mens sesong 2 og 3 blei til ein conspiracy-thriller. Nokon gode episodar, men mista interessen.

25. Louie sesong 5 - Ein sær serie som får meg til å le her og der. Er veldig mykje flau-humor som ikkje er heilt min greie.

26. The Americans sesong 3 - Ein serie som berre er ein kjempe lang slow-burn? Sign me up!... Mista lysten til å følge med under denne sesongen.

Grotlo
Saturday, April 02, 2016 2:13:02 AM

Til toppen
På'n igjen! Raudt er sesongar som ikkje er ferdige endå, så dei er plassert sånn røft kor eg trur dei vil havne.

Min TV-serie topp 2016 liste:

1. The Walking Dead sesong 6B - TWD sin siste halvdel av sesong 6 har vore konsistent spennande heile tida med mykje action. Nokon av dei var litt vel heldige og nokon augeblikk var dumme, men det er lett å tilgje når dette er serien som får meg oftast til å få hjertet i halsen!

2. Better Call Saul sesong 2 - BCS har hatt eit veldig sakte tempo igjennom sin sesong 2, men dei siste episodane økte spenninga. Sesongen har vore velskreven, velregissert og hatt veldig godt skodespel, men det som plagde meg var at det var ingen klar konflikt som gjekk igjennom sesongen. Figurane her lever sine kompliserte liv utan å gi ein nokonlunde klar indikasjon kor dette førar, som gjer det vanskeleg å bry seg så veldig. Alt forandra seg når det kom mot slutten og alt blei meir tydeleg. Det endte godt og gjorde sesongen til ein veldig solid sesong. Får håpe at sesong 3 blir litt meir spennande, noko det er stor sjanse for.

3. Daredevil sesong 2 - Dette var ein utruleg solid sesong, der alt med Punisher var 10/10 verdig, men der alt Elektra var 6/10. Slåsskampene var utrulege, brutaliteten var sjokkerande og spenninga var der som oftast. Det som ødela var når Elektra sin del av historien tok midtpunktet og tok opp så mykje av sesongen. Dei fire første episodane er faktisk alle 10/10 for meg, men alt i alt blei det meir 8/10.

4. Game of Thrones sesong 6 - Eg er kanskje i minoriteten når eg seier at eg føretrekker dei seinare sesongane av Game of Thrones enn dei første. For meg så er det pga det er meir action og oppbygginga har ført til dette. Denne sesongen har følt litt rusha pga skaperene veit kor alt skal førast, men utan ein bok å basere seg på, så tar dei ikkje seg såpass god tid som bøkene gjorde.

5. American Crime Story: The People v OJ Simpson - Ettersom eg blei fødd rundt tida der OJ Simpson saken var ein snakkis over heile verda, så fekk eg naturlegvis ikkje med meg kva alt oppstyret var. Denne serien er ein dramatisering av heile greia, der den følger faktaen nøye og tar få kunsterniske friheitar. Vi ser utviklingen til heile saken og all sirkuset igjennom fantastisk skodespel, og det fasinerer og underholder veldig!

6. Silicon Valley sesong 3

7. Supernatural sesong 11B - Sesong 11 har vore overraskande bra! Hovudhistorien har kanskje vore klønete, noko som den har vore sidan sesong 9, men episodane har vore utruleg solide og kreative! Den har gitt meg håp på at serien kan fortsette ein god stund til om dei vil. Sesongfinalen var litt svak, men alt i alt så var dette den beste sesongen sidan sesong 8.

8. The Path sesong 1 - Utruleg gode skodespelarar spelar i denne serien. Første sesong var ganske roleg og klarte å holde seg interessant heile veien. Litt slapp avslutning, men imponerande bra uansett.

9. The Americans sesong 4 - Denne sesongen av The Americans hadde langt meir innhald i seg og var ikkje dørgande kjedeleg som førre sesong, men det er framleis ein serie som bevegar seg i eit snegletempo. Skodespelet er top-notch, men det aleine redder ikkje serien frå å vere noko anna enn meh.

10. Supergirl sesong 1B - Dumb fun. Melissa Benoist er herleg og enormt sjarmerande som Supergirl. Klisjeane kan hope opp og vere direkte smertefullt å sjå igjennom, men dette er ein tullete koseserie. Skodespelet på mesteparten, foruten Benoist er uakseptabelt då.

gta111
Wednesday, April 06, 2016 10:31:06 PM

Innmeldt: 7/25/2012

Til toppen
Ikke mye og si, TWD som er tingen siden starten :)

"Something To Fear"
Grotlo
Wednesday, August 24, 2016 8:22:04 PM

Til toppen
Ny førsteplass! Om ein måned så kan eg rangere Mr. Robot også, ein serie som vil havne ganske høgt opp! :))

EDIT: Stranger Things! Angel
EDIT: O.J. Made in America

EDIT: House of Cards sesong 4. Edita dette eit halvt år seinare pga eg er autist.

Min TV-serie topp 2016 liste:

1. Stranger Things sesong 1 - Dette er endå eit fantastisk tilskudd i Netflix sine originale TV-seriar! Stranger Things er som eventyrfilmane frå Steven Spielberg og JJ Abrams sin Super 8 blandet saman til ein heil serie! Serien gir ein nostalgisk og klassisk følelse og er som ein loveletter til barn som har vokst opp med klassiske eventyrfilmar! Anbefalast på det sterkaste om du likar eventyr, legit suspense og spenning.

2. House of Cards sesong 4 - Sesong 4 av denne serien er den beste til no, synes eg. Risikoen er større enn nokon gang og til forskjell frå sesong 3, så er denne sesongen mykje meir fokusert. Skodespelet er fantastisk, plottet er fantastisk og det er berre sjukt spennande heile veien igjennom.

3. Mr. Robot sesong 2 - Dette er ein fantastisk serie! Etter sesong 1, der vi faktisk skjønte kva for serie dette er og kva det kan bli, så blei det ein mykje betre serie imo. Elliot sin svake mentale styrke er utruleg fasinerande å følge med på og forsettelsen til hovudhistorien er heilt rett. Denne sesongen kan vere litt for slem med sjåaren, der det blir kastet litt for mange curveballs for å forvirre deg, men mange øyeblikk her er på samme jawdrop-nivå som Breaking Bad. Om ikkje serien valte å holde på så mange svar, så ville dette ha vore på topp for meg.

4. Orange is the New Black sesong 4 - Serien er tilbake på topp! Klare konfliktar, masse nytt for fengselet og alle figurane har ein interessant story denne sesongen. Det eg la merke til at det også er meir følelsesmessig, med fleire tragediar som gjer at ein følar mykje med figurane. Eg trur dette er den beste sesongen sidan sesong 1.

5. The Walking Dead sesong 6B - TWD sin siste halvdel av sesong 6 har vore konsistent spennande heile tida med mykje action. Nokon av dei var litt vel heldige og nokon augeblikk var dumme, men det er lett å tilgje når dette er serien som får meg oftast til å få hjertet i halsen!

6. Better Call Saul sesong 2 - BCS har hatt eit veldig sakte tempo igjennom sin sesong 2, men dei siste episodane økte spenninga. Sesongen har vore velskreven, velregissert og hatt veldig godt skodespel, men det som plagde meg var at det var ingen klar konflikt som gjekk igjennom sesongen. Figurane her lever sine kompliserte liv utan å gi ein nokonlunde klar indikasjon kor dette førar, som gjer det vanskeleg å bry seg så veldig. Alt forandra seg når det kom mot slutten og alt blei meir tydeleg. Det endte godt og gjorde sesongen til ein veldig solid sesong. Får håpe at sesong 3 blir litt meir spennande, noko det er stor sjanse for.

7. Daredevil sesong 2 - Dette var ein utruleg solid sesong, der alt med Punisher var 10/10 verdig, men der alt Elektra var 6/10. Slåsskampene var utrulege, brutaliteten var sjokkerande og spenninga var der som oftast. Det som ødela var når Elektra sin del av historien tok midtpunktet og tok opp så mykje av sesongen. Dei fire første episodane er faktisk alle 10/10 for meg, men alt i alt blei det meir 8/10.

8. Game of Thrones sesong 6 - Eg er kanskje i minoriteten når eg seier at eg føretrekker dei seinare sesongane av Game of Thrones enn dei første. For meg så er det pga det er meir action og oppbygginga har ført til dette. Denne sesongen har følt litt rusha pga skaperene veit kor alt skal førast, men utan ein bok å basere seg på, så tar dei ikkje seg såpass god tid som bøkene gjorde.

9. American Crime Story: The People v OJ Simpson - Ettersom eg blei fødd rundt tida der OJ Simpson saken var ein snakkis over heile verda, så fekk eg naturlegvis ikkje med meg kva alt oppstyret var. Denne serien er ein dramatisering av heile greia, der den følger faktaen nøye og tar få kunsterniske friheitar. Vi ser utviklingen til heile saken og all sirkuset igjennom fantastisk skodespel, og det fasinerer og underholder veldig!

10. O.J.: Made in America - Endå meir O.J. Simpson, denne gangen ein dokumentarserie. Den når ikkje heilt opp til den dramatiserte serien om hans rettsak, men den oppklarer mykje om kvifor raseskillet i USA var som det var under den tiden og tiden etter rettsaken. Hans liv er utruleg interessant pga kor progressiv han var som ein person og som image, men også pga kor mentalt forstyrra han var. Om episodane var delt opp i fleire episodar og ikkje kver episode varte så åndssvakt lenge, så ville dokumentaren ha vore over serien.

11. Silicon Valley sesong 3

12. Supernatural sesong 11B - Sesong 11 har vore overraskande bra! Hovudhistorien har kanskje vore klønete, noko som den har vore sidan sesong 9, men episodane har vore utruleg solide og kreative! Den har gitt meg håp på at serien kan fortsette ein god stund til om dei vil. Sesongfinalen var litt svak, men alt i alt så var dette den beste sesongen sidan sesong 8.

13. The Path sesong 1 - Utruleg gode skodespelarar spelar i denne serien. Første sesong var ganske roleg og klarte å holde seg interessant heile veien. Litt slapp avslutning, men imponerande bra uansett.

14. The Americans sesong 4 - Denne sesongen av The Americans hadde langt meir innhald i seg og var ikkje dørgande kjedeleg som førre sesong, men det er framleis ein serie som bevegar seg i eit snegletempo. Skodespelet er top-notch, men det aleine redder ikkje serien frå å vere noko anna enn meh.

15. Supergirl sesong 1B - Dumb fun. Melissa Benoist er herleg og enormt sjarmerande som Supergirl. Klisjeane kan hope opp og vere direkte smertefullt å sjå igjennom, men dette er ein tullete koseserie. Skodespelet på mesteparten, foruten Benoist er uakseptabelt då.

Grotlo
Friday, April 07, 2017 4:26:42 PM

Til toppen
13 reasons why

Eg er usikker på kor mykje eg skal seie om plottet på denne serien, ettersom det er så unikt og noko ein berre må sjå. Det minste eg kan seie er dette: ei jente i high-school begår sjølvmord og ho etterlatar seg kassettar med 13 grunnar kvifor ho gjorde det ho gjorde.

Mitt inntrykk av serien før eg begynte å sjå var at dette kanskje var ein litt meir dark, klisje ungdomsserie for ungdommar. Det tok ikkje lang tid før eg skjønte at dette var totalt feil. Berre pga ein serie har ungdommar i hovudrolla, så betyr det ikkje at det er ein serie berre for ungdommar. Det er nesten like dumt som å tru at om ei serie har jenter i hovudrolla at det utelukkande er ei jenteserie.

Det denne serien gjer, er å ta eit utruleg trist tema, og la det vere heile kjerna til serien. Temaet blir tatt seriøst og det visar kor tungt mennesker rundt eit sjølvmord tar det. Serien er utruleg sterk og har veldig mange augeblikk der ein vil reagere. Det som gjer at alt funkar er det utrulege skodespelet. Ungdommane, dei voksne, alle gjer ein fantastisk jobb som nesten gav meg tårer til tider.

Einaste som plaga meg med serien var at starten ikkje gjorde meg hekta så kjapt. Også at: *MILD SPOILER KANSKJE*
Spoiler (klikk for å vise)

Dette er ein utruleg miniserie og vil kanskje ende opp med å bli det beste eg kommer til å sjå i år!

8-9/10

Grotlo
Monday, June 05, 2017 9:03:11 PM

Til toppen
The Leftovers - sesong 3/siste sesong

Då er The Leftovers ferdig. No kan denne serien sette seg i lag med Breaking Bad og Hannibal som feilfrie seriar frå start til slutt! Etter eg ikkje følte for å forsette med serien etter tre episodar på første sesong, så tok eg det opp igjen over eit år seinare... og såg ferdig sesong 1 og sesong 2 på sikkert ein helg. House of Cards og The Leftovers er to seriar eg har tatt mektig feil på, der begge viste seg å vere heilt fantastiske!

Sesong 3 av The Leftovers viste seg å vere den siste, noko som er litt synd, men som lettare gjer dette om til ein av verdas mest solide seriar utan nedgang. Sesongen startar rett etter finalen til sesong 2, for så å hoppe tre år fram i tid. Livet til folka i Miracle har roa seg etter kva som skjedde og mesteparten har gått vidare, men ein viktig markering kommer opp og Kevin visar seg å framleis ikkje vere heilt stabil.

Denne serien er forfriskande for meg pga den er utruleg uforutsigbar. Eg såg dei to første sesongane om igjen med ein kompis som er veldig kjent på seriar og eg sa til han "du vil aldri klare å tippe deg fram til kva som skjer i denne serien", og eg hadde rett. Sesong 3 er intet unntak og derfor er det super interessant å følge med. Skodespelet er fantastisk og manuset er fantastisk. Det er ingenting som er i nærheita til å vere det The Leftovers er.

Slutten av serien var veldig tilfredsstillande. Skaparen av serien er jo Damon Lindelof, som sto for dei seinare sesongane av Lost, så mange var skeptiske om han kunne klare å komme med ein god ending ettersom Lost endingen skuffa mange, innkludert meg. Lindelof har vore med serien frå starten av, så han veit kva som gjer serien til det den er, og derfor var slutten akkurat det den burde vere. Den var emosjonell, mystisk og interessant, før vi endeleg fekk svar på det vi lurte på. Vi fekk akkurat dei kjenslane vi burde ha fått på slutten av denne serien.

9-10/10

House of Cards - sesong 5

Det er vanskeleg å kritisere ein serie som House of Cards, ettersom den er så ankra til politikk og er veldig smart skrevet. Så når eg følar at denne sesongen ikkje når tidlegare sesongar, så sliter eg med å forklare kvifor. Det kan vere at Frank har nådd det høgaste nivået og det einaste han gjer er å forsvare seg som om det er kongen på haugen. Eg trur at denne sesongen heller burde ha vore den siste, noko som hadde gitt meir meining med tanke på progressjonen som har skjedd iløpet av serien. Det neste steget, som vil bli sesong 6 er eg veldig usikker på etter den slutten. Eg veit berre ikkje.

7/10

The Walking Dead - sesong 7B

Denne delen av sesongen var veldig slapp. Serien begynner å bli litt for TV når folk som ikkje burde overleve visse ting overlever alt. Den originale spenninga til serien var det at alle hadde ein viss sjanse til å dø heilt tilfeldig, noko som gir meining i den settinga der. Men no så virka kvert dødsfall veldig orkestrert og veldig turbasert. Siste episode var spennande, men altfor TV, der veldig mange av dei burde eigentleg ha dødd. Mange av episodane ellers var veldig kjedeleg.

5-6/10

Orange is the New Black - sesong 5

Er dette den beste sesongen av Orange is the New Black hittil? Det kan godt hende!

Etter slutten av sesong 4, så var det veldig spennande å sjå korleis dei skulle klare å fortsette med denne plotline'en og fortsettelsen er indeed veldig spennande. Eg var ikkje klar for at sesongen skulle handle om det den gjorde og eg blei veldig positivt overraska, og det gjorde at dette lett blei om til den mest binge-bare sesongen av serien hittil!

8-9/10

2017:

1. The Leftovers - sesong 3
2. Orange is the New Black - sesong 5
3. 13 Reasons Why - sesong 1
4. House of Cards - sesong 5
5. The Walking Dead - sesong 7B

Grotlo
Thursday, August 03, 2017 6:59:09 PM

Til toppen
Prison Break: The Resurrection/Sesong 5

At det faktisk er ein sesong til etter sesong 4 er faktisk latterleg. Serien hadde ein saftig downhill etter sesong 2, som vil seie midtpunktet i serien og hadde ein ganske shitty avslutning. Det gav ikkje meining å fortsette, så å sjå ein sesong 5 er surreal. Likavel, eg sjekka den ut, og story-messig, så kom dei på ein god grunn til korleis dei kunne fortsette. Problemet er heller at denne grunnen blir på ein måte svekka etterkvert som denne sesongen går pga trusselen er så svak. Manuset på serien er ikkje lenger noko særleg smart, og det er augeblikk som er altfor "fantastical" og får deg til å tenke "oh, kom an..."

Sesongen er gøy då, men det er litt irriterande at dette har utvikla seg til å bli såpass "dum morro". Slutten er ikkje så veldig bra og litt for lite truverdig og altfor ryddig, men det er ein meir tilfredsstillande slutt enn det vi fekk frå sesong 4.

5/10

Ozark - sesong 1

Første episoden av denne nye Netflix serien var fantastisk! Spenninga og den dystre kjensla gav meg Breaking Bad vibes, som sikkert er det høgaste komplimentet eg kan gi denne serien! Etter piloten så er det litt downhill då, men det var eigentleg uungåeleg med korleis historia utvikla seg. Resten av sesongen er interessant og spennande, og eg kan ikkje klage på storytellinga, men det er ikkje på samme nivå som piloten.

Det eg kan klage på derimot, er den litt for kraftige blå-tinten som er på serien, som gjer det visuelt litt kjedeleg å sjå på. Og sjølv om skodespelet er ypperleg mesteparten av tida, innkludert Jason Bateman, så skulle han gjerne reagert litt kraftigare på tinga han blei vitne på av og til. Eit eksempel: dette er vel ein spoiler, men det er tatt ut av kontekst, så er litt vanskeleg å skjønne korleis det kom til dette, men:

Serien er veldig god, og dette er jo første sesong, så med denne type kvalitet, så må ein følge med. Første episode er 8-9/10 og resten er ein konsistent 7.

7/10

Sherlock - sesong 4

Hadde faktisk glømt at eg hadde sett denne sesongen. Første episoden var ganske meh, men slutten fiksa ein svak del av serien, som var ganske herleg. Andre episoden var ganske gøy og interessant, men fortsatte ikkje historien noko særleg. Siste episode var spennande, men slutten var teit og altfor enkel. Det som var heilt på slutten gav liksom serien ein easy out og ein easy måte å få det til å fortsette på, noko eg syntes var heilt greit, men om dei ikkje klarar å komme på sitt tidlegare nivå, så kan dei like gjerne stoppe her for min del.

6-7/10

2017:

1. The Leftovers - sesong 3
2. Orange is the New Black - sesong 5
3. 13 Reasons Why - sesong 1
4. Ozark - sesong 1
5. House of Cards - sesong 5
6. Sherlock - sesong 4
7. The Walking Dead - sesong 7B
8. Prison Break: The Ressurection - sesong 5

Hurtigsvar Gjem hurtigsvar
Du må være medlem og logget inn for å svare på i forumet.
Brukere av dette temaet
Gjest

Gå til forum
Du kan ikke poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan ikke svare på innlegg i dette forumet.
Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke lage avstemminger i dette forumet.
Du kan ikke stemme i dette forumet.

RSS