Søk | Aktive emner

Hvilken film så du sist? Alternativer
XDLugia
Friday, May 19, 2017 11:42:29 PM

Innmeldt: 4/21/2010

Til toppen
Alien Covenant
Tror ikke jeg skriver så mye om handlingen for å ikke avsløre noe særlig, men jeg kan si at filmen var veldig bra lagd og jeg synes den var kjempebra. Selv likte jeg også Prometheus, men jeg ser at noe av idiotien fortsetter over i oppfølgeren, selv om det ikke er sånn til de grader som i eneren.

Så ja, litt dumme folk i en jævlig bra film. Anbefales!

YouTube | STEAM | Anmeldelse: HALO 2 | GoTY: SMASH BROS. 3DS/WiiU

"You tell me what you want and I'll explain to you very carefully why it cannot be."
chelseasmile
Saturday, June 03, 2017 3:02:36 PM

Innmeldt: 4/26/2009

Til toppen
Nå har jeg sett en del filmer siden jeg så denne, men ønsker bare å nevne The Handmaiden, koreansk film av regissøren til Oldboy, The Handmaiden er en av de mest visuelt tilfredsstillende og beste filmen jeg har sett på flere år! 10/10 (en rating jeg har gitt 15 av 1411 filmer på IMDb)

Nyresnerk.
Stizi
Monday, June 05, 2017 4:19:16 PM

Innmeldt: 11/5/2014

Til toppen
[chelseasmile wrote:]
Nå har jeg sett en del filmer siden jeg så denne, men ønsker bare å nevne The Handmaiden, koreansk film av regissøren til Oldboy, The Handmaiden er en av de mest visuelt tilfredsstillende og beste filmen jeg har sett på flere år! 10/10 (en rating jeg har gitt 15 av 1411 filmer på IMDb)

Mesterverk, jeg er kresen filmstudent og det er en av de beste filmene laget

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
Her har vi en franchise som sliter med Blockbuster syndromet. Manuset er syltynt, Johnny Depp virker drittlei karakteren og filmen er rett igjennom forferdelig.

Hurtigsvar Gjem hurtigsvar
Du må være medlem og logget inn for å svare på i forumet.
Brukere av dette temaet
Gjest

Gå til forum
Du kan ikke poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan ikke svare på innlegg i dette forumet.
Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke lage avstemminger i dette forumet.
Du kan ikke stemme i dette forumet.

RSS