Søk | Aktive emner

PS4 - Brukere og spill Alternativer
Pappa
Thursday, March 16, 2017 12:22:16 PM

Innmeldt: 3/16/2017

Til toppen
Jeg vet ikke om dette er skrevet om tidligere da jeg ikke helt vet hva jeg skal søke etter....

Det er jo mulig med flere brukerprofiler på en PS4. Det jeg lurer på er om det er mulig for en brukerprofil å kjøpe et spill til en annen brukerprofil?
jeg har en sønn på 10 år som da har egen brukerprofil på denne. Kan jeg gjennom min profil kjøpe et spill online for installasjon på hans profil?

jeg vil jo ikke legge inn mine opplysninger på hans profil, eller la han bruke min profil....

Om det er noen som har gode løsninger på dette, om dere kan hjelpe meg her? Angel
Myggdreper
Thursday, March 16, 2017 2:49:42 PM

Innmeldt: 10/23/2009

Til toppen
Jeg er ganske sikker på at man kan spille alle spill på hvilken som helst bruker på samme system, (det funker iallefall for brukeren jeg lagde til kompisen min når han er besøk) men dersom det ikke er mulig er det ganske enkelt å bare slette kortopplysningene dine etter at du har kjøpt spillet.

Innstillinger > Playstation Network/Kontoadministrasjon > Kontoopplysninger > Lommebok > Betalingsmetoder, skrive inn passordet, og derifra velger du kortet du skal ha slettet :)

Last.fm | Spotify | PS4: Myggdreper
Spiller: Mafia III | Ser på: Rick and Morty
JCDenton
Monday, September 04, 2017 5:09:22 AM

Innmeldt: 1/14/2010

Til toppen
Ser at jeg er sjelden innom når dette innlegget er merket som "nytt". Til spørsmålet ditt (som du kanskje har fått svar på). Hvis dere bruker samme maskin, så går det du sier. Bruker dere forskjellige maskiner går det ikke så greit. Anbefaler metoden til Myggdreper, ved å slette kredittkortet etterpå eller å kjøpe psn kort.

Mine Platinum :
Spoiler (klikk for å vise)
Hurtigsvar Gjem hurtigsvar
Du må være medlem og logget inn for å svare på i forumet.
Brukere av dette temaet
Gjest

Gå til forum
Du kan ikke poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan ikke svare på innlegg i dette forumet.
Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke lage avstemminger i dette forumet.
Du kan ikke stemme i dette forumet.

RSS