|
|

Innmeldt: 10/5/2008 Innlegg: 483
Til toppen
|
|
|

Innmeldt: 1/12/2009 Innlegg: 1,430
Til toppen
|
Denne fikk jeg lyst på :P
PSN: megrune | Steam: marud94
|
|

Innmeldt: 3/22/2009 Innlegg: 732
Til toppen
|
[marud wrote:]Denne fikk jeg lyst på :P ja jeg og
"Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway".
|
|

Innmeldt: 1/12/2009 Innlegg: 1,495
Til toppen
|
Den ser jo forferdelig ut!
Hva skjer etter døden? Jo, det står GAME OVER, og så respawner du på siste checkpoint. The cake is a lie!
|
|

Innmeldt: 10/4/2008 Innlegg: 3,140
Til toppen
|
Ganske stygg, men det blir nok et kjøp (Etter hvert) Men fikk ingen med seg nyheten at Sony avkrefta at PSP Go skulle bli en ny PSP, men heller en ting på PSP'en. Eller drømte jeg det:P ? --iPhone 4: This Changes everything. Again--
|
|

Til toppen
|
[Alekplay wrote:]Ganske stygg, men det blir nok et kjøp (Etter hvert) Men fikk ingen med seg nyheten at Sony avkrefta at PSP Go skulle bli en ny PSP, men heller en ting på PSP'en. Eller drømte jeg det:P ? Håper ikke det:) Hva skjer etter døden? Jo, det står GAME OVER, og så respawner du på siste checkpoint.The cake is a lie!
|
|

Til toppen
|
Det skulle vært to Joystick,men jeg lurer på om det er blitt bedre grafikk, slik at de kan lage bedre spill til den ? hmm
|
|

Til toppen
|
[shalaw wrote:]Det skulle vært to Joystick,men jeg lurer på om det er blitt bedre grafikk, slik at de kan lage bedre spill til den ? hmm Det var bare rykter... Og det er det her også. Sikkert noen fanboys som har lagd en video. Go! er en multimediatjeneste, ikke ny PSP. Og nå har jeg kilden.... Så dobby... Jeg drømte ikke :D Trykk HER for kilde --iPhone 4: This Changes everything. Again--
|
|

Innmeldt: 4/1/2009 Innlegg: 106
Til toppen
|
Denne ble jo annonsert for en stund siden.. Gleder meg da^^ Esso's nett -:- Xfire -:- Steam -:- Last.fm -:- PSN og Gamertag: Essoen
|
|

Til toppen
|
Kult den har Bluetooth også :D , da kan vi bare sende sanger vi a mobilen til psp-en da :D
|
|

Innmeldt: 1/12/2009 Innlegg: 1,430
Til toppen
|
[Alekplay wrote:]Det var bare rykter... Og det er det her også. Sikkert noen fanboys som har lagd en video. Dette er ikke en fanboy video siden Qore er noe Sony selv lager som de med amerikansk bruker kan abonnere på.. Hittil er det 2 gratis episoder på PSN
PSN: megrune | Steam: marud94
|
|

Innmeldt: 2/3/2009 Innlegg: 340
Til toppen
|
Kanskje det blir et kjøp...
|
|

Innmeldt: 2/22/2009 Innlegg: 359
Til toppen
|
Hmm... Kanskje kjøpe? :-D
Whats a saw with glasses called? Seesaw :D
|
|

Innmeldt: 2/8/2009 Innlegg: 939
Til toppen
|
[dobby wrote:]Den ser jo forferdelig ut! Stygg som juling jo !
Tilbake på Spill.no etter brudd på kragebein å 2 opperasjonar !
|
|

Til toppen
|
[Namco wrote:][dobby wrote:]Den ser jo forferdelig ut! Stygg som juling jo ! ja jeg synes at deignen var stygg, liker den gamle psp designen bedre, PSP Go ser mer ut som den er for unger når man ser på designen, men det er jo ikek alltig design som telelr mest da ;)
|
|

Innmeldt: 2/8/2009 Innlegg: 939
Til toppen
|
[shalaw wrote:][Namco wrote:][dobby wrote:]Den ser jo forferdelig ut! Stygg som juling jo ! ja jeg synes at deignen var stygg, liker den gamle psp designen bedre, PSP Go ser mer ut som den er for unger når man ser på designen, men det er jo ikek alltig design som telelr mest da ;) Jo faktisk. :)
Tilbake på Spill.no etter brudd på kragebein å 2 opperasjonar !
|
|

Til toppen
|
[Alekplay wrote:][shalaw wrote:]Det skulle vært to Joystick,men jeg lurer på om det er blitt bedre grafikk, slik at de kan lage bedre spill til den ? hmm Det var bare rykter... Og det er det her også. Sikkert noen fanboys som har lagd en video. Go! er en multimediatjeneste, ikke ny PSP. Og nå har jeg kilden.... Så dobby... Jeg drømte ikke :D Trykk HER for kilde Yay:D Ny psp er ikke noe jeg ville hatt! Jeg hater når det kommer nye ting, så slutet de å lage til de gamle. Hva skjer etter døden? Jo, det står GAME OVER, og så respawner du på siste checkpoint.The cake is a lie!
|
|

Innmeldt: 12/22/2008 Innlegg: 111
Til toppen
|
Han nevner også noen spill som skal komme da :D LittleBIGplanet, GranTurismo, Metal Gear, Jak & Daxter :D
Keep your friends close, but your enemies closer..
|
|

Til toppen
|
LBP Skulle komme til den vanlige PSP'en da. Det bare bygger under på at dette ikke er en ny PSP som mine kilder sier (Se poster over) Det kom på forsiden ja :D Da blir det vel en ny PSP, og da får vi bare spare :D --iPhone 4: This Changes everything. Again--
|
|

Innmeldt: 5/20/2009 Innlegg: 234
Til toppen
|
To joysticker hadde vært noe da... Blir kanskje kjøp hvis de får ut noen bra spill til den.
Committing to excellence. - Shaun McInnis
|
|
|
|
|
Gjest |