Søk | Aktive emner

The Legend of Zelda: Breath of The Wild Alternativer
XDLugia
Thursday, January 24, 2013 9:13:23 PM

Innmeldt: 4/21/2010

Til toppen

I 2011 annonserte Eiji Aonuma at utviklingen av et nytt Zelda på deres oppkommende HD-konsoll var startet. Det har vært stille om spillet helt til den 23. Januar 2013 da en rekke ting ble sagt. Kanskje på tide å lage en tråd og la spekuleringen begynne?

Nå vet vi dette om det oppkommende Zelda for Wii U:
- Teamet "revurderer konvensjonene i Zelda" for å tilpasse det mer moderne spillmarkedet.
- Muligheter for samarbeidsspilling (co-op), slik at det ikke bare blir singleplayer basert.
- Mulige linære og tradisjonelle strukturer som hvilke templer man må ta først og sist og vice versa.
- Shigeru Miyamoto har en mye større rolle i spillutviklingen her enn med bl.a Skyward Sword.
- Mulig at spillet spilles med Wii Remote Plus, siden Aonuma sa "vi kan ikke vende tilbake fra dette" angående Skyward Sword sitt Wii Motionplus gameplay.
- Spillet kommer tidligst i 2014 (antagelig mye senere).

På E3 2011 fikk vi også se hva slags power som ligger under panseret til Wii U, så en mulighet er det at spillet får en grafisk løsning som ligner dette:
Spoiler (klikk for å vise)

Så har folkene noen ønsker for det nye Zelda?

Personlig har jeg sykt lyst på en oppfølger til Twilight Princess med en noenlunde realistisk grafisk stil. Så håper jeg at det er snø/is her, siden det ikke var i Skyward Sword. Angel

YouTube | STEAM | Anmeldelse: HALO 2 | GoTY: SMASH BROS. 3DS/WiiU

"You tell me what you want and I'll explain to you very carefully why it cannot be."
Grotlo
Thursday, January 24, 2013 9:27:27 PM

Innmeldt: 12/23/2008

Til toppen
Eg ønska at dei distanserer seg så mykje som mulig frå Skyward Sword. Historien burde ha ein større rolle før slutten der alle overraskelsene kom, sånn at andre akten ikkje føles så lite viktig. Også, no more collectaton. Brukte jo søren meg ein 1/10 av Skyward Sword å bare sjå Link ta opp dyr og andre greier som eg har tatt eit titalls andre ganger.

Det dei har i tankene om dette spillet virka veldig interessant, men eg håpa at det går ein mørkare retning, som Twilight Princess gjorde. Ikkje som Skyward Sword. Dei kan kanskje bare gå totalt psykotisk? Majoras Mask 2.0? Angel

| Spelar: Playerunknown's Battlegrounds | Serie: ... |
LazaraTheLast
Friday, January 25, 2013 12:42:34 PM

Innmeldt: 9/4/2008

Til toppen
Enig med XDLugia, vil ha en oppfølger til Twilight Princess. Og jeg elsker virkelig demoen de viste i 2011 på E3, som var noe lignende av TP, men litt mer farget så ikke alt blir så svart og kjedelig. Personlig er TP yndlingsspillet mitt!
I tillegg håper jeg de går så langt tilbake som til A Link to the Past! Helt klart en master piece, så et 3D spill som bygger på utforskningen og vanskelighetsgraden til det, må bare bli bra!
Jeg har ikke noe i mot multiplayer, men siden Zelda-serien gir en enspilleropplevelse, vill jeg ikke at dette skal ha noe innvirkning på historien. Men en annen slags mode eller noe hadde vært greit, så lenge man ikke føler at man må være en spiller til for å helt fullt ha en gledelig spilleopplevelse!
Selv om jeg likte kontrollene i Skyward Sword, ville jeg ikke sagt nei til å gå tilbake til andre kontroller. Der har jeg to ønsker: Enten gå tilbake til de helt klassiske kontrollene og bruke Pro Controlleren, eller (det er denne jeg tror er mest sannsynlig) bruke GamePaden på samme måte som SS brukte Motion+ for å virkelig vise hvordan et "hardcore" spill kan lages med slike kontroller.
CalledTHOMAS
Friday, January 25, 2013 4:31:53 PM

Innmeldt: 12/30/2008

Til toppen
Grunn til jeg kjøpte wii var zelda,off nå må jeg kjøpe meg wii u =P
Lilygloves
Tuesday, March 05, 2013 1:46:40 PM

Til toppen
[CalledTHOMAS wrote:]
Grunn til jeg kjøpte wii var zelda,off nå må jeg kjøpe meg wii u =P

Haha samme her. Nintendo har ikke vært det samme siden N64 (kan strekke meg så langt som til GameCube). Wiien er brukt til kun Zelda og jeg er faktisk litt trist for at jeg må bruke penger på en Wii U for å spille neste..
The_Nerion
Wednesday, June 26, 2013 8:31:04 PM

Innmeldt: 6/26/2013

Til toppen
Jeg har hørt at Nintendo bruker det største teamet noen gang på Zelda Wii U; hundrevis av folk som utvikler spillet. Anouma har også sagt at Zelda Wii U kommer til å ha en ny "artstyle" og at de vurderer å gi prinsesse Zelda en større rolle.
Eagleboy
Monday, October 07, 2013 1:16:00 AM

Moderator

Innmeldt: 11/20/2009

Til toppen
Er det noen flere her inne, som også har fått tak Wind Waker HD? Hva synes dere eventult om spillet?

Jeg synes det ser rålekkert ut i HD, med sine fargerike grafikk. Når sant skal sies, så fikk jeg igrunn aldri sjansen til å få prøvd ut original utgaven på Gamecube. Jeg fikk også tak i Gamecube veldig sent i sin livsyklus (muligens det siste året).

Så nå fikk jeg endelig sjansen til å få tak i dette spillet av en perle =D

XDLugia
Tuesday, October 08, 2013 4:09:55 AM

Til toppen
[Eagleboy wrote:]
Er det noen flere her inne, som også har fått tak Wind Waker HD? Hva synes dere eventult om spillet?

Jeg synes det ser rålekkert ut i HD, med sine fargerike grafikk. Når sant skal sies, så fikk jeg igrunn aldri sjansen til å få prøvd ut original utgaven på Gamecube. Jeg fikk også tak i Gamecube veldig sent i sin livsyklus (muligens det siste året).

Så nå fikk jeg endelig sjansen til å få tak i dette spillet av en perle =D

Har ikke kjøpt Wind Waker HD enda, men av det jeg har sett så ser det veldig bra ut, men jeg føler ikke at lightning-modellen de har valgt passer til spillet, siden den av og til får folk til å se mer ut som leirefigurer enn tegnefilmfigurer og ødelegger den originale stilen.

Selv så har jeg spilt veldig mye Wind Waker på GameCube. Elsket formulaen om å utforske dette ekstremt store havet, spesielt når jeg selv elsker utforskning i spill.

Håper virkelig på en stor overworld i Det oppkommende Zelda til Wii U. Twilight Princess sin var stor, men blir bare lommerusk når man ser på spill som GTA V eller Skyrim.

"You tell me what you want and I'll explain to you very carefully why it cannot be."
Bamboocha
Tuesday, October 22, 2013 10:04:09 PM

Innmeldt: 12/2/2009

Til toppen
Henrik, for siste gang

kjøp meg Windu Weiker LSD

Women are like Guarantees: Warranty void if opened.
XDLugia
Wednesday, October 23, 2013 1:00:37 AM

Til toppen
[Bamboocha wrote:]
Henrik, for siste gang

kjøp meg Windu Weiker LSD

stikox93
Friday, November 01, 2013 3:38:13 PM

Innmeldt: 10/29/2013

Til toppen
En oppfølger av Twilight Princess ville vært fabelaktig. Bildene de viste fra E3 gjorde at man kan forvente et Zelda spill penere enn noengang.
Gleder meg.

Hei på deg
XDLugia
Friday, December 06, 2013 12:07:04 AM

Til toppen
http://www.zeldainformer.com/news/you-heard-it-here-first-zelda-u-will-be-shown-off-at-vgx-this-saturday

Bare spekulering, men de er et godt poeng at Nintendo kanskje vil eksplodere hele showet med et nytt Zelda, spesielt når det ikkeer sikkert at det blir en skikkelig E3 presentasjon til neste år heller.

Føler at jeg er den eneste som fremdeles er mett av Skyward Sword, men som sagt så gjør det meg lite om vi ikke ser noe før E3.

Grotlo
Thursday, June 12, 2014 11:42:40 PM

Innmeldt: 12/23/2008

Til toppen
Orkar ikkje å komme med "nytt Zelda er annonsert!!!!1" når alle veit det no. Ville berre oppklare det vi såg i traileren, der folk blei forvirra om dette faktisk var Link vi såg eller ikkje. Med litt photoshop, så verka det ganske openbart:

Tvilte aldri på det sjølv, men ville berre vise dette.

Synes han ser kul ut eg. Om han faktisk ser sånn ut med den grønne tunikaen altså. Blir litt kult med tenårings Link. Angel

| Spelar: Playerunknown's Battlegrounds | Serie: ... |
XDLugia
Friday, June 13, 2014 12:43:10 AM

Til toppen
Er fremdeles vist ALTFOR lite. Antar at d kommer med ett eller annet på slutten av E3, men vet jo aldri.. men de BØR.

Anyway, var allerede solgt på "Open world". ^^

LazaraTheLast
Wednesday, June 25, 2014 5:25:27 PM

Til toppen
^ Regner med at vi vil få mer info nærmere jul, etter at Hyrule Warriors er sluppet. Da Nintendo har Nintendo Directs litt sjeldnere enn hver månede, kommer det nok ny info, samt nye spill, fremover dette året!

Spillet ser epic ut, og som enorm Zelda fan var jeg solgt før de i det hele tatt viste det! Hadde litt lyst til å se hvordan tech-demo art stylen kunne kledd en HD Zelda spill, men jeg er ikke i rett posisjon til å motsi Aonuma, spillet blir nok enda en Masterpiece!
XDLugia
Wednesday, June 25, 2014 6:05:12 PM

Til toppen
Tipper at neste info-dropp om Zelda blir på Tokyo Game Show senere i år (august?). Håper på en trailer, men etter det så vil jeg ikke ha stort mer før E3 neste år. Mye av spenningen ligger med å vente, men det vi fikk på E3 i år var bare absolutt for lite. Vi så ikke et sverd engang.

XDLugia
Saturday, December 06, 2014 6:15:00 PM

Til toppen
Hadde virkelig ikke forventet verdenspremiæren på Zelda Wii U sin gameplay demo på TGA. På VGA så har jo Nintendo stort sett alltid vært lite tilstede.

BTW GTA V kan ta seg en bolle. Se på alt det gresset!!

http://www.youtube.com/watch?v=SECWlFInyFM

Så mine impressions: grafikken og det andre tekniske ser fenomenalt ut, men foreløpig så føles den litt lite livlig. Vil ha mer av det vi så i Faron Woods i Skyward Swords med fugler, innsekter og landmarks.
Håper de lager noen snarveier for Link til fots for å komme opp steder kjappere. Tenker å skyte seg opp med hookshot istedet for å løpe rundt all naturen, noe som plagde meg i Assassin's Creed 3.

Selvfølgelig, det er et år til spillet kommer ut, så finpussingen kommer nok siden. Bare synd det ikke var musikk og at det var off-screen gameplay. Har lyst på en skikkelig trailer.

Kyubey
Saturday, December 20, 2014 9:07:45 PM

Innmeldt: 10/20/2014

Til toppen
Har mistet troen på Zelda i det siste, men jeg kommer nok til å kjøpe dette.

Siggy666
Thursday, September 15, 2016 12:35:56 AM

Innmeldt: 4/4/2014

Til toppen
Ahem.... Breath of the Wild! <3
XDLugia
Thursday, September 15, 2016 9:47:37 PM

Til toppen
Indeed. Må si at alle klippene Nintendo konstant poster på facebook ikke gjør det noe som helst lettere å vente.

Hurtigsvar Gjem hurtigsvar
Du må være medlem og logget inn for å svare på i forumet.
Brukere av dette temaet
Gjest

Gå til forum
Du kan ikke poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan ikke svare på innlegg i dette forumet.
Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan ikke lage avstemminger i dette forumet.
Du kan ikke stemme i dette forumet.

RSS